Διαδικτυακή μόνον η καμπάνια για την εφετινή Διεθνή Ημέρα Αρώματος

0
245


Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020, 17:02

Η Διεθνής Ημέρα Αρώματος (21η Μαρτίου) δεν εξελίχθηκε όπως σχεδίαζε η πρόεδρος του Ιδρύματος Αρώματος, Fragrance Foundation Λίντα Τζ. Λέβι.
    
Ο επίσημος μη κερδοσκοπικός οργανισμός της βιομηχανίας αρωμάτων προγραμμάτιζε στη Νέα Υόρκη εκδηλώσεις όλη την εβδομάδα με προωθητικές ενέργειες σε καταστήματα στη λεωφόρο Μάντισον και δημιουργία δικού του pop up store, το οποίο θα επισκέπτονταν VIP καλεσμένοι.Τα πράγματα άλλαξαν, τα καταστήματα έκλεισαν, οι βραδινές συναντήσεις ακυρώθηκαν, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
    
Ωστόσο η Διεθνής Ημέρα Αρώματος τιμάται με ενεργοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από τους οίκους αρωμάτων.
    
Η πρόεδρος του Ιδρύματος επέλεξε τη σχεδιάστρια μόδας και καλλιτέχνη Rebecca Moses για την καλλιτεχνική επιμέλεια της εφετινής καμπάνιας της Διεθνούς Ημέρας Αρώματος.
    
H Moses δημιούργησε επτά ζωγραφικά έργα για να τονίσει τις διαφορετικές αρωματικές νότες, λουλουδάτες, φρέσκιες, ξυλώδεις, γλυκές και πικάντικες, κάθε μία από τις οποίες αντιπροσωπεύεται από μία γυναίκα με μοναδικό χαρακτήρα και αξεσουάρ.
    
«Όλοι έχουμε την ευθύνη να φέρνουμε καλή ενέργεια στον κόσμο. Ως καλλιτέχνης, αν μου πείτε ότι αποσπώ την προσοχή σας από τις ανησυχίες σας, αυτό είναι το απόλυτο κομπλιμέντο. Μου αρέσει να βοηθάω τους ανθρώπους να βρίσκουν το χιούμορ στη ζωή, γιατί αν βρούμε χιούμορ, μπορούμε να αντέξουμε τα πάντα» δήλωσε η Moses στο town and country.
    
«Νομίζω ότι αυτή την περίοδο οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην αξιοποίηση του χρόνου για να έρθουν σε επαφή με αυτό που είναι σημαντικό» ανέφερε η πρόεδρος του Ιδρύματος Αρώματος. «Και σε αυτό, το άρωμα μπορεί να διαδραματίσει έναν πολύ ισχυρό ρόλο, είτε είναι απλώς ένα κερί με άρωμα κεχριμπάρι που καίει ενώ εργάζεστε από το σπίτι ή παίρνετε ένα μπάνιο» πρόσθεσε.
    
Το Ίδρυμα Αρώματος, το μη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικό σκέλος της διεθνούς βιομηχανίας αρωμάτων θεσμοθέτησε επίσημα την 21η Μαρτίου ως Διεθνή Ημέρα Αρώματος το 2018.
    
Στόχος είναι να εκπαιδεύσει εργαζόμενους στον κλάδο και καταναλωτές, να αυξήσει τις πωλήσεις αρωμάτων και να ενώσει την κοινότητα, τους λιανοπωλητές και τα εμπορικά σήματα.
    
 «Το άρωμα θεωρείται μια αόρατη μορφή τέχνης. Η εκλεπτυσμένη και ευφάνταστη τέχνη και οι ψηφιακές δημιουργίες της Rebecca δίνουν πνοή στις νότες και τα συστατικά αρωμάτων» δήλωσε η Λίντα Λέβι.
    
 Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
 
 

 
 
 

 


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020, 17:02

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here