Η Pirelli γιορτάζει τα ρεκόρ της σε Moto2™ και Moto3™

0
28


του Δημήτρη Διατσίδη
 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Pirelli φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις κατηγορίες Moto 2 & Moto 3, των αγώνων MotoGP. Από τους 40 Αγώνες GP που πραγματοποιήθηκαν, 20 ανά κατηγορία, 37 ρεκόρ γύρου όλων των εποχών και 32 νέα ρεκόρ γύρου Αγώνα σημειώθηκαν με ελαστικά Pirelli, με τον ρυθμό Αγώνα βελτιωμένο σε 34 περιπτώσεις.
Aron Canet (Fantic Racing/Kalex)
Με το Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης, το οποίο κατέγραψε νίκες από τον Aron Canet (Fantic Racing/Kalex) στην Moto2™ και τον David Alonso (CFMOTO Gaviota Aspar Team/CFMOTO) στην Moto3™, η Pirelli έκλεισε μια επιτυχημένη πρώτη σεζόν ως μοναδικός προμηθευτής για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2™ και Moto3™.
 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ρεκόρ και ικανοποίηση για την Pirelli στην πρώτη σεζόν Moto2™ και Moto3™
«Στην αρχή της σεζόν, υπήρχαν πολλοί άγνωστοι παράγοντες, επειδή οι αναβάτες και οι ομάδες είχαν συνηθίσει να δουλεύουν με άλλα ελαστικά για χρόνια και έτσι τα πλαίσια των μοτοσυκλετών βελτιστοποιήθηκαν για τα προϊόντα του προηγούμενου προμηθευτή. Όμως οι δυνατότητες των ελαστικών μας αναδείχθηκαν εξαιρετικά γρήγορα και τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φτάσουν. Τώρα που τελείωσε η σεζόν, μπορούμε να πούμε χωρίς αβεβαιότητα ότι είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την πρώτη χρονιά της Pirelli ως μοναδικός προμηθευτής στις Moto2™ και Moto3™, επειδή κερδίσαμε με επιτυχία την εκτίμηση για τη μέθοδο εργασίας μας και φέραμε απτά αποτελέσματα που μπορούν να δουν όλοι. Η σεζόν στέφθηκε από μια μακρά λίστα ρεκόρ. Από τους συνολικά 40 Αγώνες Grand Prix που πραγματοποιήθηκαν φέτος, 20 στην Moto2™ και άλλοι τόσοι στην Moto3™, εν μέρει χάρη στην απόδοση των ελαστικών μας, καταγράφηκαν συνολικά 37 ρεκόρ γύρου όλων των εποχών και 32 νέα ρεκόρ γύρου. Επιπλέον, βελτιώσαμε και το ρυθμό του αγώνα σε σύγκριση με πέρυσι σε 34 Αγώνες Grand Prix. Και έτσι, συνολικά, οι Αγώνες ήταν ανταγωνιστικοί και διασκεδαστικοί για παρακολούθηση, όλα προς όφελος της παράστασης στην πίστα».ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
«Τώρα εργαζόμαστε σκληρά για τη σεζόν του 2025 για να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Θα είναι δύσκολο να ξεπεράσουμε αυτά τα ρεκόρ την επόμενη χρονιά, αλλά θα παρουσιάσουμε μερικά ενδιαφέροντα νέα χαρακτηριστικά που πιστεύουμε ότι θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τις ομάδες και τους αναβάτες, διατηρώντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και τις συγκινήσεις των πρωταθλημάτων ψηλά».

Moto2™
· Στον αγώνα, όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα D0640 πίσω, ενώ για το μπροστινό μέρος, ο μόνος αναβάτης που δεν είχε την μαλακή SC1 ήταν ο Ai Ogura (MT Κράνη-MSI/Boscoscuro), ο οποίος επέλεξε τη μέση SC2.
· Ο Aron Canet (Fantic Racing/Kalex) ολοκλήρωσε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο όπου ήταν ταχύτερος σε κάθε Δοκιμή με τη νίκη του Αγώνα. Ο Sergio Garcia (MT Helmets-MSI/Boscoscuro) έκανε τον γρήγορο γύρο του Αγώνα σε 1’43.299 στον τέταρτο γύρο.
· Με διάρκεια 36’29.282 και 21 γύρους, ο Αγώνας ήταν σχεδόν 6 δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτόν που διεξήχθη τον Μάιο στην ίδια πίστα (36’33.540) και με εκπληκτικά 23.6 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Αγώνα του 2023 (36’51.330).
 
David Alonso (CFMOTO Valresa Aspar Team/CFMOTO)
Moto3™
· Με θερμοκρασίες ασφάλτου λίγο πάνω από 10°C, σχεδόν όλοι οι αναβάτες αποφάσισαν να φορέσουν μεσαία ελαστικά γόμας SC2 στο πίσω μέρος, με μόνη εξαίρεση τον Adrián Fernández (Leopard Racing/Honda), έβδομο στο αρχικό grid, που προτιμούσε να τρέξει με το μαλακό SC1. Στο μπροστινό μέρος τα 2/3 των αναβατών χρησιμοποιούσαν το μεσαίο SC2, με τους υπόλοιπους να τοποθετούν το μαλακό SC1.
· Ο David Alonso (CFMOTO Valresa Aspar Team/CFMOTO) πήρε την 14η νίκη του στη σεζόν αφού ξεκίνησε από την pole position. Τερμάτισε μπροστά από τον Daniel Holgado (Red Bull GASGAS Tech3/Gasgas), 2ος, και τον Adrián Fernández, 3ο, αν και ο τελευταίος υποβιβάστηκε στην 11η θέση λόγω ποινής, αφήνοντας το κάτω σκαλί του βάθρου για τον Ángel Piqueras (Leopard Racing/ Honda). Και οι τρεις αναβάτες στο βάθρο χρησιμοποίησαν ελαστικά SC2 και στους δύο άξονες.
· Ο Αγώνας (συνολικής διάρκειας 32’27.723) ήταν περισσότερο από 32 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Αγώνα του 2023 (33’00.945) και μόλις 2,5 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Αγώνα που διεξήχθη εδώ τον Μάιο, όταν οι θερμοκρασίες της ασφάλτου ήταν πολύ υψηλότερες.

Πηγή