Οι καλύτερες συμβουλές για τη χρήση του Linkedin

0
708
Οι καλύτερες συμβουλές για τη χρήση του Linkedin

Οι καλύτερες συμβουλές για τη χρήση του Linkedin.

Δικτυωθείτε με τους ιδανικούς πελάτες σας στo μέσο κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn, το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο παγκοσμίως!

Τι μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας με το LinkedIn;

Θέλετε νέους πελάτες; Να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας ή να δημιουργήσετε στρατηγικές συνεργασίες; To LinkedIn μπορεί να συνδέσει το εμπορικό σήμα σας με περισσότερα από 450 εκατομμύρια επαγγελματίες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Τέλεια! Σας δίνουμε δέκα συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε το κοινό σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το LinkedIn στη Μarketing στρατηγική σας.

Tip #1. Φτιάξτε το δικό σας προφίλ

Η προσωπική σελίδα είναι η πρώτη εντύπωση που δίνει στους άλλους και θέτει την ερώτηση: «Μπορώ να συνεργαστώ με αυτό το άτομο;»

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να εντυπωσιάσετε το θεατή της σελίδας σας. Συμπληρώστε όλες τις πληροφορίες για σας και ανανεώστε το συχνά με τις νέες δεξιότητές σας, τα νέα πρότζεκτ, τις νέες δουλειές σας κλπ

Τip #2. Δημιουργήστε μια αποτελεσματική σελίδα για την εταιρία σας

Η εταιρική σας σελίδα είναι η βιτρίνα σας. Θα πρέπει να προσφέρει άφθονες ευκαιρίες στους μελλοντικούς πελάτες σας να μάθουν περισσότερα για την εταιρία σας, τα άτομα που δουλεύουν εκεί και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας.

Tip #3. Ορίστε το κοινό σας και τους στόχους σας

Καθορίστε το μάρκετινγκ στόχο σας. Είναι μια καλή αρχή. Τέτοιοι στόχοι μπορεί να είναι η προσέλκυση νέων πελατών, η αναγνωρισιμότητα του brand σας ή και τα δύο.

Από τη στιγμή που ξέρετε τι θέλετε να πετύχετε γίνεται πιο εύκολο να καθορίσετε το κοινό-στόχο σας.

Tip #4. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα της εταιρίας σας για τις μηχανές αναζήτησης

Η εταιρική σας σελίδα στο Linkedin είναι σχεδιασμένη και φιλική προς το SEO. Δείτε μερικές συμβουλές:

  • Τοποθετήστε λέξεις –κλειδιά.
  • Βάλτε Link στην εταιρική σας ιστοσελίδα.
  • Δημοσιεύστε σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Tip #5. Προσθέστε Followers
  • Ξεκινήστε με τους υπαλλήλους σας.
  • Προωθήστε η σελίδα σας. Καλέστε πελάτες και συνεργάτες.
  • Προσθέστε ένα κουμπί “Follow” που να οδηγεί στο web site σας.
 Tip #6. Δημοσιεύστε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους πελάτες σας 

Ο στόχος εδώ είναι να δημοσιεύετε όσο πιο σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο για το κοινό σας. Τα click, share και comments δείχνουν ότι το περιεχόμενο είναι ενδιαφέρον και το κοινό ανταποκρίνεται.

Tip #7. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες και βίντεο

Ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τις εικόνες πιο γρήγορα από το κείμενο. Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι οι δημοσιεύσεις με φωτογραφίες και βίντεο τραβάνε περισσότερο την προσοχή. 

Tip #8. Προωθήστε/διαφημίστε το καλύτερο περιεχόμενό σας 

Όταν μια δημοσίευση λαμβάνει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό σας και συμβαδίζει με τους στόχους μάρκετιγκ που έχετε, σκεφτείτε να την προωθήσετε μέσω Sponsored Content on LinkedIn. 

Tip #9. Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες για να πετύχετε τους στόχους σας

Παράλληλα με το Sponsored περιεχόμενο, υπάρχουν άλλοι δύο τρόποι για να διαφημίσετε στο LinkedIn: διαφημίσεις που δημιουργείτε εσείς και αυτές που δημιουργείτε μέσω Campaign Manager.

Tip #10. Μελετήστε τα στατιστικά σας

Για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας σας, υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία της LinkedIn Company Page, μαζί με αναλυτικά στοιχεία για δημοσίευση στο LinkedIn.

Bελτιώστε την απόδοση της πληρωμένης καμπάνιας σας με τη βοήθεια των αναλυτικών στοιχείων του LinkedIn Campaign Manager μαζί με την παρακολούθηση των μετατροπών.

Η παρακολούθηση των αναλυτικών στοιχείων του LinkedIn Campaign Manager καθημερινά μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε αποφάσεις σύμφωνα με τα στοιχεία που λαμβάνετε, που οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.