Ελληνικό επιτραπέζιο παιχνίδι γίνεται το Νο1 τουριστικό προϊόν της Μάλτας

0
27


Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι 100% ελληνικής έμπνευσης που παράγεται και μοντάρεται εξ ολοκλήρου στο χέρι, από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση, έχει προταθεί να αποτελέσει το βασικό εργαλείο προώθησης της Μάλτας από όλες τις διπλωματικές αποστολές και αρχές της χώρας. Η Κατερίνα Κυριακούδη και ο Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης δύο νέοι άνθρωποι, δέχτηκαν την πρόταση μεγάλης εταιρείας παιχνιδιών της Μάλτας και δημιούργησαν έναν κύλινδρο γνώσης, βασισμένο στην ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, ακόμα και τα φαγητά της μοναδικής χώρας της Μεσογείου, με στόχο την προώθηση της Μάλτας σε ολόκληρο τον κόσμο, ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό.
«Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή και χαρά για εμάς η ανάθεση αυτού του έργου, μιας και αποτελούμε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση και μια εκ των ελαχίστων εταιρειών στην Ελλάδα που κατασκευάζουν επιτραπέζια παιχνίδια», επισήμανε η Κατερίνα Κυριακούδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και εξήγησε πως υπεύθυνοι μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες επιτραπέζιων παιχνιδιών, «είδαν τα παιχνίδια μας στη μεγαλύτερη έκθεση παιχνιδιών της Νυρεμβέργης τον Γενάρη του 2024 και μας ανέθεσαν τον σχεδιασμό και την παραγωγή ενός επετειακού κυλίνδρου γνώσης, ένα τουριστικό παιχνίδι – προϊόν όπου θα προωθεί, την ιστορία, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, την κουλτούρα, τα φαγητά και άλλα πολιτισμικά στοιχεία της χώρας τους».ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πώς παίζεται όμως αυτό το ξεχωριστό παιχνίδι – τουριστικός οδηγός; Κάθε κύλινδρος γνώσης περιλαμβάνει 70 κάρτες διπλής όψης με φωτογραφίες μνημείων, συμβόλων, εθνικών φαγητών και άλλων στοιχείων της κουλτούρας αυτής της νησιωτικής χώρας. Ταυτόχρονα, οι κάρτες φιλοξενούν έξυπνες πληροφορίες και ιστορικά δεδομένα καθώς και μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να συλλέξει /κερδίσει τις περισσότερες κάρτες (τάπες) του παιχνιδιού, απαντώντας σωστά στις ερωτήσεις. Έτσι ανακηρύσσεται νικητής.
«Μας τιμά ιδιαιτέρως το γεγονός πως από μια δική μας ιδέα, γεννήθηκε ένα ξεχωριστό προϊόν που έρχεται να εξάγει πολιτισμό σε ολόκληρο τον κόσμο. Το παιχνίδι αυτό εκτός από ψυχαγωγικό εργαλείο, θα αποτελέσει και έναν δίαυλο διασποράς γνώσης, ένα πρωτότυπο τουριστικό προϊόν έτοιμο να προάγει τον πολιτισμό, την κουλτούρα, την ιστορία, τα αξιοθέατα και τα μνημεία αυτής της τόσο μοναδικής χώρας της Μεσογείου», υπογράμμισε η Κατερίνα Κυριακούδη.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όπως η ίδια τόνισε, «τον Απρίλιου του 2024 μας ανατέθηκε ο σχεδιασμός και η κατασκευή του παιχνιδιού. Σε τρεις μόλις μήνες τα πρώτα 3.000 παιχνίδια ήταν έτοιμα και ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Ελλάδα στη Μάλτα. Αξιοθέατα, μνημεία, κάστρα, διάσημες παραλίες, εθνικά φαγητά, ιστορικά γεγονότα, μεγάλοι καλλιτέχνες της χώρας και πολλά ακόμη στοιχεία της χώρας, επιλέχθηκαν και ενσωματώθηκαν στις κάρτες του παιχνιδιού. Σκοπός μέσα από το παιχνίδι, τη διασκέδαση και τα κουΐζ γνώσεων, είναι η ανάδειξη της ομορφιάς της Μάλτας».
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα, στον πρέσβη της Μάλτας κ. Joseph Cushieri όπου το νεαρό ζευγάρι είχε την ευκαιρία να περιγράψει τη μέθοδο παραγωγής, τα ανακυκλώσιμα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, τον τρόπο παιχνιδιού αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγει μια τόσο απλή ιδέα, στη διάδοση του πολιτισμού και της ιστορίας της χώρας τους, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας – Μάλτας σε μια τόσο ξεχωριστή κατηγορία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή