Οι χώρες στις οποίες στοχεύει τουριστικά η Θεσσαλονίκη

0
35


Χρησιμοποιώντας όλα τα ατού της και προσθέτοντας επιπλέον «όπλα» στη «φαρέτρα» της, η Θεσσαλονίκη επιχειρεί να ανεβάσει ρυθμούς με στόχο την προσέλκυση περισσοτέρων επισκεπτών στην πόλη. Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχιακό μέγαρο, παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού, Έλενας Ράπτη, παρουσιάστηκε από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και τον δήμο Θεσσαλονίκης το στρατηγικό σχέδιο δράσεων για τον τουρισμό της πόλης και το πλάνο δράσεων.
Με άμεσο ορίζοντα υλοποίησης τη διετία και με στόχευση σε Γερμανία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, βαλκανικές χώρες, Πολωνία, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστρία, Σουηδία, Ελβετία και ΗΠΑ η Θεσσαλονίκη θα επιχειρήσει να «ξεδιπλώσει» τους στρατηγικούς της άξονες: να αναπτύξει τις υποδομές και την επιχειρηματικότητα, να προωθήσει το τουριστικό προϊόν, παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος και τη ψηφιακή της αναβάθμιση.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μεταξύ των δράσεων που παρουσιάστηκαν ενώπιον όλων των φορέων του τουρισμού είναι οι επαφές με αεροπορικές εταιρείες, με στόχο την ενίσχυση των συνεργασιών και τη διερεύνηση δυνατοτήτων για έναρξη και καθιέρωση νέων δρομολογίων από/προς τη Θεσσαλονίκη, η χαρτογράφηση των υπαρχόντων πολιτιστικών και γαστρονομικών προϊόντων της πόλης, η διοργάνωση social media καμπάνιας, με έμφαση στο ΤikTok για νεανικά κοινά κάτω των 30 ετών, η υλοποίηση Σχολείου Τουρισμού OnTour, η δημιουργία audio-guided tours, που θα αναδεικνύουν γειτονιές της Θεσσαλονίκης και podcasts για μουσεία που αξίζει να αναδειχθούν περαιτέρω, όπως -για παράδειγμα- το Εβραϊκό Μουσείο, το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα, το Momus.
«Στη Θεσσαλονίκη έχουν ήδη δρομολογηθεί μεγάλα έργα όπως το μετρό, το flyover, τα δύο υπερσύγχρονα νοσοκομεία, η ανάπλαση της ΔΕΘ που θα εκσυγχρονίσουν το σύγχρονο προφίλ της πόλης, θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών και ταυτόχρονα θα κάνουν πιο ευχάριστη την παραμονή των επισκεπτών», είπε στον χαιρετισμό της η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη.
Η υφυπουργός έκανε ιδιαίτερη μνεία στην πλούσια κληρονομιά της πόλης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «καλούμαστε να διαμορφώσουμε ενιαία ταυτότητα του brand Θεσσαλονίκη». Χαρακτήρισε τον τουρισμό «βασικό αιμοδότη της ελληνικής οικονομίας», αναφερόμενη στα θετικά μηνύματα και στη σταθερή προτίμηση των ταξιδιωτών προς τη χώρα μας, όπως αποτυπώνεται στα στοιχεία του 2023 και του 2024.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
«Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποτελέσει πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και σήμερα δημιουργούμε τα εργαλεία που μπορούν να την κάνουν να ξεχωρίσει», συμπλήρωσε η υφυπουργός.
Στ. Αγγελούδης: Από την επόμενη μέρα του τουρισμού δεν μπορεί να απουσιάζει κανείς – Τολμάμε ένα δημιουργικό restart
Ο πρόεδρος του ΟΤΘ, δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, στην ομιλία του υπογράμμισε πως «για να καρπωθούμε τα οφέλη της τουριστικής ανάπτυξης χρειαζόμαστε μια νέα νοοτροπία, περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια». Υπογράμμισε, δε, πως «εάν θέλουμε η πόλη μας να επανασυσταθεί τουριστικά στον κόσμο για να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προκλήσεις και να παράξουμε απτά αποτελέσματα προς όφελος των πολιτών, οφείλουμε να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα με συνέργειες, με ειλικρινή συνεργασία, με τον βέλτιστο δυνατό συντονισμό των δράσεών μας».ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πρόσθεσε, δε, πως «αποσπασματικές δράσεις του παρελθόντος που δρομολογούνται παράλληλα, αποδείχθηκε στην πράξη πως δεν εξυπηρετούν το αφήγημα της πόλης και το συλλογικό συμφέρον». Ο κ. Αγγελούδης ανέφερε πως στόχος είναι η ανάδειξη όλων των στοιχείων που κάνουν τη Θεσσαλονίκη ξεχωριστό προορισμό.
«Από την επόμενη μέρα του τουρισμού δεν μπορεί να απουσιάζει κανείς», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελούδης, ζητώντας από όλους να ενώσουν δυνάμεις καθώς «τολμάμε ένα δημιουργικό restart με μια φωνή για να ταξιδέψουμε τη Θεσσαλονίκη μας σε ολόκληρο τον κόσμο».
Το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το πλάνο δράσεων πραγματοποιήθηκε από την Deloitte Business Solutions A.Ε. σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ) και τη Marketing Greece για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του δήμου Θεσσαλονίκης.

Πηγή