5 λόγοι, που οι διαφημίσεις Facebook δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις

0
698
5 λόγοι, που οι διαφημίσεις Facebook δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις

5 λόγοι, που οι διαφημίσεις Facebook δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις.

Σήμερα θα εξετάσουμε τους λόγους, για τους οποίους οι διαφημίσεις Facebook δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις.

1. Δεν έχετε αρκετά δεδομένα κοινού.

Σε αντίθεση με τις Διαφημίσεις Google, τα Κοινά του Facebook απαιτούν να κάνετε κρίσεις για τους πελάτες σας και να ολοκληρώσετε την έρευνα εκ των προτέρων πριν δημιουργήσετε μια καμπάνια.
Οι πελάτες δεν έρχονται στις διαφημίσεις σας, εσείς πάτε σε αυτούς.

Εάν ο πελάτης σας έχει μια νέα επιχείρηση ξεκινήστε με μια ευρεία εκστρατεία ευαισθητοποίησης βελτιστοποιημένη στο χαμηλότερο διαθέσιμο CPC.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με περίπου μισό εκατομμύριο εμφανίσεις σε μια μέτρια δαπάνη και να συγκεντρώσετε κάποια πολύτιμα δεδομένα, όπως ποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας και ποιοι άνθρωποι, εάν υπάρχουν, μετατρέπουν.

Το Facebook είναι ένα φοβερό εργαλείο, δεδομένου ότι σας επιτρέπει να ανεβάσετε πολύτιμα στοιχεία, όπως όλες οι πληροφορίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών της επιχείρησής σας και τα δεδομένα σας για όλες τις αγορές σας τις τελευταίες 30 ημέρες.
Όπως με όλες τις διαφημίσεις, ο καλύτερος τρόπος να βρείτε τους πελάτες σας είναι να ρίξετε ένα ευρύ δίχτυ και να δείτε πού αποτύχατε.

2. Οι παράμετροι στόχευσής σας χρειάζονται περισσότερη βελτιστοποίηση.

Το σημαντικότερο μέρος κάθε καμπάνιας είναι η δημιουργία κοινού.
Δυστυχώς, οι ελάχιστα βελτιστοποιημένες παράμετροι στόχευσης θα μπορούσαν να συνεπάγονται απώλεια διαφημιστικών δαπανών.
Για να μειώσετε τα σφάλματα στόχευσης και να εστιάσετε υπερβολικά τις παραμέτρους σας, δημιουργήστε ένα πρόσωπο αγοραστή και, στη συνέχεια, μεταφορτώστε όλες τις σχετικές λεπτομέρειες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο προσαρμοσμένο κοινό σας.

Κάντε κατακερματισμό του buyer σας βάσει τριών ορίων:
Δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, φύλο, φυλή, εισόδημα, τοποθεσία κ.λπ.).
Ψυχογραφικά (ενδιαφέροντα, συμπαράσταση και τρόπος ζωής).
Συμπεριφορά (κοινόχρηστα, σχόλια, εμπλοκή και αγοραστικές συνήθειες).

3. Οι χρήστες του Facebook δεν είναι αγοραστές.

Oι χρήστες του facebook δεν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να κάνουν αγορές. Χρησιμοποιούν το Facebook για να αλληλεπιδράσουν με φίλους και οικογένεια και να μοιραστούν περιεχόμενο.
Πιθανότατα υπάρχουν πολλές φορές που έχετε δει μια διαφήμιση στο Facebook, αλλά δεν πραγματοποιήσατε κάποια αγορά.
Ίσως αγοράσατε αργότερα από το εμπορικό κατάστημα, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν την πρόθεση να πραγματοποιήσουν μια αγορά όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, ειδικά από μια κινητή συσκευή.
Όταν οι μετατροπές είναι χαμηλές, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις προβολής Facebook, τις διαφημίσεις βίντεο ή ακόμα και τις δυναμικές διαφημίσεις ως τρόπους για να προσεγγίσετε τους ανθρώπους και να τους διοχετεύσετε στο κανάλι σας.

4. Δεν διαχωρίζετε τις διαφημιστικές καμπάνιες.

Το διαφημιστικό σας κείμενο και τα μηνύματα θα συγκινήσουν μόνο ορισμένα τμήματα του κοινού σας.
Εάν οι διαφημίσεις σας οδηγούν σε πολλές εμφανίσεις, αλλά λίγα κλικ και ακόμη λιγότερες μετατροπές, εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής δοκιμών διαχωρισμού A / B.
Πειραματιστείτε με:

Μηνύματα.
Δημιουργικό διαφημιστικό κείμενο.
Εικόνες.
Αντιγραφή σελίδας προορισμού.
Τμήματα κοινού.

Η δημιουργία ξεχωριστών ομάδων κοινού με βάση διαφορετικούς στόχους μετατροπής μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε υπερ-στοχοθετημένα μηνύματα που θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση.

5. Έχετε σημαντικότερα προβλήματα από ότι πιστεύετε.

Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας και δεν πραγματοποιούν μετατροπές, τότε θα μπορούσαν να υπάρχουν προβλήματα με την ιστοσελίδα σας ή τη σελίδα προορισμού.
Τα ζητήματα θα μπορούσαν να προκύψουν από:
Μη συμβατά μηνύματα.
Κακή UX και χρόνοι φόρτωσης.
Ίσχνο περιεχόμενο.
Όχι ελκυστική προσφορά.

Ορισμένες τακτικές βελτιστοποίησης της σελίδας προορισμού για την επίλυση ενός χαμηλού ποσοστού στόχου – μετατροπής περιλαμβάνουν:

Εισαγωγή εικόνων υψηλής ανάλυσης και διαδραστικού περιεχομένου για την εμπλοκή των χρηστών.
Την παρουσίαση με ένα σαφές CTA με μια προσφορά (π.χ. 50% έκπτωση τώρα ή 1 μήνα δωρεάν συνδρομή).
Αφαίρεση πρόσθετης ή περιττής πλοήγησης.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.