2 ιστορίες επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι μετατροπές CRO είναι το απόλυτο παιχνίδι: Ρευστές καταστάσεις, υψηλή επισκεψιμότητα, τεράστιος όγκος πληροφοριών. Ποια μπορεί να είναι μια καλή απόδοση στην επένδυση; Η σωστή απάντηση είναι πως δεν υπάρχει όριο! Οι πωλήσεις σε ένα όμορφο και δυνατό e-shop και το όριο είναι ο ουρανός!
Τα ακόλουθα παραδείγματα παρέχουν μια εξαιρετική επισκόπηση της επιτυχίας όταν λειτουργείτε σε ένα αποδεδειγμένο πλαίσιο δοκιμών ΑΒ.
1. Η Intuit αύξησε τις μετατροπές με μια κίνηση: Με ζωντανή Συνομιλία!
Η Intuit Enterprise εισήγαγε μια ζωντανή συνομιλία σε διάφορα σημεία στην άριστη ιστοσελίδα της. Ένα μικρό αναδυόμενο παράθυρο με call to action «Συνομιλήστε με έναν σύμβουλο πωλήσεων QuickBooks» επέτρεψε σε πιθανούς αγοραστές να αποκτήσουν άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματά τους, απομακρύνοντας τα οδοφράγματα και τα εμπόδια στο δρόμο της πώλησης.
Η προσθήκη της συνομιλίας στην διαδικασία αγοράς οδήγησε σε 20% αύξηση στις μετατροπές και 43% αύξηση κατά μέσο όρο στην αξία της παραγγελίας. Να μια καλή απάντηση στο αγωνιώδες ερώτημα κάθε ιδιοκτήτη e shop: “πως θα δω τις πωλήσεις στο e-shop μου να αυξάνονται”
Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι όταν η Intuit πρόσθεσε τη συνομιλία στη σελίδα σύγκρισης προϊόντων, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 211%!
ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Όταν σκέφτεστε μια προσθήκη chat στο e-shop σας, σκεφτείτε τις περιοχές όπου οι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτές μπορεί να προκύπτουν κατά τη σύγκριση των προϊόντων, ή θα μπορούσαν να σχετίζονται με τις επιλογές πληρωμής. Βάλτε κάποιες σκέψεις στα σωστά σημεία και παρακολουθήστε τις μετατροπές σας να ανεβαίνουν στα ύψη.
Σαν μια προειδοποιητική σημείωση, μερικές φορές, η προβολή μιας “ζωντανής συνομιλίας”, η οποία δεν είναι στην πραγματικότητα ζωντανή μπορεί να αποξενώσει τους επισκέπτες. Ενώ θα μπορούσε να λειτουργήσει για ορισμένα άτομα, για άλλους, μπορεί να φανεί ως παραπλανητικό. Αν πρόκειται να εμφανίσετε ένα “live chat”, χωρίς στην πραγματικότητα να προσφέρετε τις υπηρεσίες μιας live chat, φροντίστε πρώτα να βεβαιωθείτε ότι αυτό δεν αποξενώνει τους επισκέπτες σας.
2 ιστορίες επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
2. Το SmileyCookie αύξησε τις πωλήσεις του με Optimized Header
Το SmileyCookie είναι ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει μπισκότα και καλάθια δώρων γκουρμέ.
Ενώ η ιστοσελίδα είχε μια αρκετά σταθερή τιμή μετατροπής, αποφάσισαν να αφιερώσουν λίγο χρόνο βελτιστοποιώντας την μπάρα που χρησιμοποιούσαν κανονικά για τις εποχιακές προσφορές. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να δοκιμάσετε τις νέες προτάσεις σας.
Δοκίμασαν μια σειρά από διαφορετικές προτάσεις, συμπεριλαμβανομένων των εξής:
• Παραγγείλτε Σήμερα -> Αποστολή την επόμενη εργάσιμη ημέρα
• Θέλετε να εξοικονομήσετε 5€ στην επόμενη αγορά σας; ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΤΩΡΑ
• 6.99€ Έξοδα αποστολής για κάθε παραγγελία σας
• ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για κάθε παραγγελία άνω των 40€
• Φρέσκα Cookies με άμεση παράδοση σε 2 ώρες από την παραγγελία για σας!
Αποδεικνύεται ότι η αμεσότητα ήταν μια σημαντική αξία για το μεγαλύτερο τμήμα των επισκεπτών τους. Η νικητήρια παραλλαγή “Παραγγείλτε Σήμερα -> Αποστολή την Επόμενη Εργάσιμη Ημέρα» έδωσε ένα εντυπωσιακό ποσοστό μετατροπής 12,61% με 95% εμπιστοσύνη. Ακόμη πιο σημαντικό, η επιτυχία αυτής της δοκιμής προσέφερε επιπλέον 1,01€ ανά επισκέπτη στο SmileyCookie.
ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Τα απόλυτα νούμερα είναι πάντοτε ο αυστηρότερος κριτής και μας δίνουν μια εικόνα ακριβείας για το τι ψάχνουν οι περισσότεροι αγοραστές στο ηλεκτρονικό εμπόριο: γρήγορη αποστολή και παράδοση. Κάθε φορά που μειώνετε την αβεβαιότητα και σταθεροποιείτε τις προσδοκίες, οι μετατροπές τείνουν να βελτιώνονται.
Αλλά κάτι ακόμη πιο σημαντικό είναι η επένδυση του SmileyCookie στη δοκιμή 5 διαφορετικών επιλογών για μια περιοχή με μεγάλο αντίκτυπο, όπως την επικεφαλίδα της ιστοσελίδας. Δεν έχει σημασία πόσο καλές είναι οι προβλέψεις σας, θα έχετε σχεδόν πάντα καλύτερα αποτελέσματα όταν θα είστε σε θέση να ελέγξετε πολλαπλές επιλογές, σε αντίθεση με μόλις δύο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
The post 2 ιστορίες επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο appeared first on VNG Digital Marketing Group.