Instagram αφιέρωμα #1: Εισαγωγή στις διαφημίσεις

0
167
2 ιστορίες επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Instagram αφιέρωμα #1: Εισαγωγή στις διαφημίσεις

H διαφήμιση στο Instagram είναι ακόμα κάτι νέο για τους περισσότερους. Μέχρι πρόσφατα, όμως, υπήρχε μια λύση την οποία ακολουθούσαν όσοι ήθελαν να προβληθούν: Οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις σε προφίλ τρίτων.

Στο παρελθόν, αν θέλατε να διαφημιστείτε στο Instagram, έπρεπε να το κάνετε με δική σας πρωτοβουλία και συμφωνίες και εντελώς ιδιωτική διαπραγμάτευση με τους χρήστες Instagram. Πως; Ζητώντας τους να προωθήσουν το διαφημιστικό σας μέσω δημοσιεύσεων στον λογαριασμό τους.

Αυτός ενώ είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε άμεσα την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, να εντοπίσετε τους πραγματικά ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να καταφέρετε να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας, έχει κάποιους περιορισμούς.

Τα μειονεκτήματα που έχει η χορηγούμενη διαφήμιση σε προφίλ τρίτων:

• Έχει αρκετά υψηλό κόστος τις περισσότερες φορές. Ιδίως όταν το account και ο ιδιοκτήτης του είναι πολύ δημοφιλής.

• Απαιτεί προσωπική επαφή και διαπραγμάτευση. Πολλές φορές ο ιδιοκτήτης του account δεν έχει ιδέα για τέτοιες εμπορικές πρακτικές και συμφωνίες και αυτό κάνει την επικοινωνία επίπονη προκειμένου να του δώσετε να καταλάβει τι ακριβώς θέλετε, τι όφελος θα εισπράξει εκείνος και τι εσείς. Έτσι, μπορεί να δαπανήσετε αρκετή ώρα και προσπάθειες και στο τέλος να λάβετε ως απάντηση “θα το σκεφτώ” που ουσιαστικά σημαίνει “όχι.”.

 Κανείς δεν σας εγγυάται ότι παρότι ο ιδιοκτήτης του account θα έχει πληρωθεί, θα τηρήσει τη συμφωνία σας και το online διαφημιστικό πρόγραμμα που θα έχετε κανονίσει.

• Δεν μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Με τη συγκεκριμένη δυνατότητα απευθύνεστε στο κοινό που ακολουθεί το συγκεκριμένο account, ότι ενδιαφερόντων και ότι κοινό είναι αυτό. Οπότε η στόχευση στην ουσία αν όχι ανύπαρκτη, είναι πολύ περιορισμένη.

Σαφώς, λόγω των πλεονεκτημάτων τους οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις σε προφίλ τρίτων εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους. Το να βάλετε κάποιον άλλο να προωθήσει το προϊόν σας, έτσι κι αλλιώς προσφέρει σημαντικά οφέλη. Παρέχει κοινωνική απόδειξη, προσθέτει έναν παράγοντα κύρους για την επιχείρησή σας. Και οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι, όταν κάποιος που εμπιστεύονται τους το προτείνει έστω κι αν το δοκίμασε για πρώτη φορά.

Επιπλέον, αν δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε ακριβώς το κοινό που απευθύνεστε,  δεν χρειάζεται να πάρετε οποιεσδήποτε αποφάσεις σχετικά με το ποιον να στοχεύσετε.

Instagram αφιέρωμα #1: Εισαγωγή στις διαφημίσεις

Οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις σε προφίλ τρίτων είναι ακόμα ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε τους χρήστες, σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε. Ωστόσο, υπάρχει τώρα ένας νέος τρόπος.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο Instagram

Από τα τέλη του 2015, ο καθένας μπορεί πλέον να δημιουργήσει διαφημίσεις Instagram μέσω της αυτόματης διαφημιστικής πλατφόρμα του Facebook. Με αυτό το άρτιο τεχνικά και άπειρων δυνατοτήτων εργαλείο, έχετε τον απόλυτο έλεγχο των διαφημίσεών σας, για το που θα εμφανιστούν, πως θα εμφανιστούν, πως θα φαίνονται και ποιος θα τις βλέπει και όλα αυτά με δυνατότητες λεπτομερούς στόχευσης. Η νέα αυτή διαφημιστική δυνατότητα σε αντίθεση με τις χορηγούμενες δημοσιεύσεις κάνει τις διαφημίσεις σας να δημοσιεύονται απευθείας από το δικό σας λογαριασμό.

Τα πλεονεκτήματα της νέας μεθόδου περιλαμβάνουν:

• Άμεσο έλεγχο budget και πολλές επιλογές ως προς τη χρέωση
• Αυτο-εξυπηρέτηση, άμεσα
• Στιβαρή αναφορά, εσείς έχετε τον έλεγχο
• Εξαιρετικά εκλεπτυσμένη στόχευση κοινού

Instagram αφιέρωμα #1: Εισαγωγή στις διαφημίσεις

Επιπλέον, με την κίνηση του Instagram μακριά από μια χρονολογική τροφοδοσίας υπέρ μιας επιμελημένης τροφοδοσίας, ποτέ δεν θα ξέρετε πόσοι από τους ακολούθους σας, θα βλέπουν τις αναρτήσεις σας.

Τύποι Διαφημίσεων

Τώρα μπορείτε να τρέξετε τέσσερις διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων στο Instagram.

Διαφημίσεις με φωτογραφία – Μια απλή φωτογραφία, κυρίως σε τετράγωνο σχήμα.
Διαφημίσεις Βίντεο – Τα βίντεο μπορεί να είναι έως και 60 δευτερολέπτων
Διαφημίσεις “Καρουζέλ” – Υπάρχει δυνατότητα να συμπεριλάβετε έως 4 φωτογραφίες που οι χρήστες μπορούν να δουν απλά σκρολάροντας αριστερά δεξιά
Διαφημίσεις ιστορίας – Διαφήμιση στις ιστορίες Instagram με περιεχόμενο με βίντεο ή φωτογραφίες

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.