Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το τρέχων Golf έχει εξηλεκτριστεί μέχρι το βαθμό του Plug-in, ενώ το ρόλο του αμιγώς ηλεκτρικού μικρομεσαίου μοντέλου στη γκάμα, έχει αναλάβει το ID.3. Όλα αυτά όμως θα αλλάξουν όταν το 2029, η VW θα παρουσιάσει τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Golf, η οποία θα γίνει πραγματικότητα με τη βοήθεια της Rivian.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Rivian δίνει χείρα βοηθείας στη VW για την ανάπτυξη της ένατης γενιάς του Golf. Το νέο compact hatchback θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και θα κινείται πάνω στην επερχόμενη Scalable Systems Platform (SSP). Πριν από μερικές εβδομάδες, η VW και η Rivian ξεκίνησαν την κοινοπραξία τους αξίας 5,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής και λογισμικού για αυτοκίνητα επόμενης γενιάς. Μαθαίνουμε ότι το Golf Mk9 θα είναι μεταξύ των πρώτων που θα το υιοθετήσουν.
Σίγουρα δεν είχαμε ένα VW+Rivian= Golf υπολογισμό στο κεφάλι μας, αλλά αυτό δείχνει πόσο αλλάζει η αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται βοήθεια από τους τεχνολογικά έμπειρους νεοεισερχόμενους. Ωστόσο, το ηλεκτρικό Mk9 δεν θα έρθει σύντομα. Τα κορυφαία στελέχη από το Wolfsburg δήλωσαν ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2029 για να δούμε το αυτοκίνητο.
Όταν το ηλεκτρικό Golf φτάσει το 2029, δεν θα σημάνει το τέλος για το συμβατικά μοντέλο. Το Mk8 που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2019 με βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης θα μπορούσε να παραμείνει μέχρι το 2035. Τότε είναι που η Ευρωπαϊκή Ένωση υποσχέθηκε να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων που παράγουν βλαβερές εκπομπές ρύπων, απαγορεύοντας ουσιαστικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ