Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ο Valtteri Bottas, οδηγός της Formula 1 και μελλοντικός ιδιοκτήτης της νέας Alfa Romeo 33 Stradale, πέρασε μια έντονη και ενδιαφέρουσα ημέρα με την ομάδα μηχανικών της Alfa Romeo στο Balocco Proving Ground (επαρχία Vercelli), δοκιμάζοντας το «πρωτότυπο 00» του νέου αυτοκινήτου που κατασκευάζεται κατά παραγγελία.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στο τέλος της δοκιμαστικής περιόδου, ο Valtteri Bottas δήλωσε: «Η ευκαιρία να δοκιμάσω την 33 Stradale ήταν μια πολύ ξεχωριστή στιγμή. Ελπίζω τα σχόλιά μου να φανούν χρήσιμα στην έμπειρη ομάδα εξέλιξης της Alfa Romeo για την τελική ρύθμιση. Η διαμόρφωση του προσωπικού μου αυτοκινήτου με την «bottega Alfa Romeo» ήταν ελκυστική και συναρπαστική, και η δοκιμή σήμερα ήταν πραγματικά συναρπαστική. Το μόνο που έχω να κάνω είναι ότι περιμένω να είναι έτοιμη η 33 Stradale μου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος από τις δοκιμές. Η σημερινή εμπειρία είναι κοντά στην τελειότητα, που για μένα σημαίνει απόλυτη συμβίωση με το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο σε κάνει αμέσως να νιώθεις άνετα: εξαιρετικά ευέλικτο, ακριβές. Το δέσιμο με το αυτοκίνητο είναι άμεσο, εξαιρετικά εύκολο και διασκεδαστικό στην χρήση, και σίγουρα δεν χρειάζεται να είσαι οδηγός της F1 για να το βιώσεις. Επιπλέον, ο ήχος του περιβάλλει τον χώρο των επιβατών και είναι αδιαμφισβήτητα Alfa Romeo».
Η ομάδα των μηχανικών της Alfa Romeo διαχειρίστηκε ολόκληρη τη δοκιμαστική περίοδο, υποβάλλοντας τον Φινλανδό οδηγό σε συγκεκριμένες δοκιμές μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, με έμφαση στην ισορροπία, το σύστημα πέδησης και την οδική συμπεριφορά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με έναν πρώτο αναγνωριστικό γύρο με μία Giulia GTAm (με V6 550 ίππων), ώστε να δοθεί η ευκαιρία στον Valtteri να εξοικειωθεί με τη διαμόρφωση της επιφάνειας της πίστας της Alfa Romeo. Στη συνέχεια, ο οδηγός της F1 κάθισε πίσω από το τιμόνι της 33 Stradale, την οποία περιέγραψε αμέσως ως ένα διαισθητικό, άμεσα κατανοητό αυτοκίνητο.
Να τονίσουμε πως το μοντέλο εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V6 3,0 λίτρων που αποδίδει περισσότερους από 629 ίππους. Συνδέεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και έχει τελική ταχύτητα στα 333χλμ./ώρα.
Το μοντέλο θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 33 φορές για 33 εκλεκτούς πελάτες που ανήκουν στο πολύ κλειστό club των «33». Ένας από αυτούς είναι και ο Bottas.