Μετά τις Toyota, Mazda, Subaru, τώρα και η Honda αναπτύσσει νέους βενζινοκινητήρες

0
26


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ήταν τέλη Μαΐου όταν οι Toyota, Mazda και Subaru πραγματοποίησαν στην Ιαπωνία κοινή διάσκεψη παρουσιάζοντας τους νέους βενζινοκινητήρες που θα κατασκευάσουν, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους στα ορυκτά καύσιμα.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τώρα έρχεται και η Honda με τη σειρά της να κάνει το ίδιο. Η Honda, η οποία φέρεται να συζητά μια πιθανή συγχώνευση με τη Nissan, εργάζεται σε τετρακύλινδρους κινητήρες που λειτουργούν σε κύκλο Atkinson. Διαθέτοντας χωρητικότητα 1.5 και 2.0, και οι δύο μονάδες άμεσου ψεκασμού διαφημίζονται ως «ολοκαίνουργιες».

Στην περίπτωση του μικρότερου τετρακύλινδρου κινητήρα, η Honda ισχυρίζεται ότι μπορεί να επεκτείνει το εύρος στροφών στο οποίο ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα αποδοτικός κατά 40% σε σύγκριση με την υβριδική διάταξη 1,5 λίτρων που υπάρχει στα σημερινά της αυτοκίνητα. Προβλέπεται επίσης μια απροσδιόριστη απώλεια βάρους με το να γίνει μικρότερη η μπροστινή μονάδα κίνησης.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ταυτόχρονα με την ανακοίνωση μιας νέας παρτίδας κινητήρων με επίκεντρο τα υβριδικά συστήματα, υπάρχουν νέα και για μια πλατφόρμα μεσαίας κατηγορίας. Τα μελλοντικά εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα προβλέπεται να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου κατά περισσότερο από 10% σε σχέση με την τρέχουσα γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων στην κατηγορία. Αυτό θα καταστεί εν μέρει εφικτό χάρη στη μείωση του βάρους κατά 90 κιλά.

Με την κοινή χρήση περισσότερου υλικού μεταξύ των μοντέλων, η Honda στοχεύει να μειώσει στο μισό το κόστος παραγωγής ενός υβριδικού αυτοκινήτου που θα κυκλοφορήσει το 2027. Ορισμένα από αυτά τα μερικώς ηλεκτροκίνητα οχήματα θα διαθέτουν ηλεκτρική τετρακίνηση. Το κατά πόσον αυτά τα μέτρα μείωσης του κόστους θα μεταφερθούν στους πελάτες, μένει να το δούμε.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Honda στοχεύει να πουλάει 1,3 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ο επόμενος στόχος θα είναι να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου μέχρι το 2040, φτάνοντας ιδανικά στην ουδετερότητα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις δραστηριότητές της το 2050.

Πηγή