του Νεκτάριου Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το πρωτότυπο μοντέλο Fantic Imola έχει περάσει από ένα σχέδιο “concept” στην πραγματικότητα και είναι έτοιμο να βγει στην πίστα μαζί με την ευκολία χρήσης στον δρόμο όπου πολλοί από εμάς θέλουμε η μοτοσυκλέτα μας να είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσο μετακίνησης.
Η σπορ μοτοσυκλέτα είναι πάθος και τρόπος ζωής και οι μοτοσυκλετιστές, ανά τον κόσμο, κάνουν πολλά πράγματα με το σώμα που έχουν σχέση με την ισορροπία σε δύο τροχούς και ιδιαίτερα σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης στην πίστα όπου η τοποθέτηση του σώματος και οι κατάλληλες δυνάμεις στο τιμόνι με την ανάλογη ελευθερία κινήσεών του δεξιά ή αριστερά για να κρατήσουν τη μοτοσυκλέτα στην οριακή πρόσφυση στις στροφές, είναι κάτι συναρπαστικό στην οδήγηση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Βλέπουμε αναβάτες που έχουν φτάσει σε επίπεδο να είναι ικανοί να αψηφούν τους νόμους της φυσικής, καθώς βρίσκουν μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια που επηρεάζει αυτή την ιδιαίτερη ισορροπία των δύο τροχών. Στην πραγματικότητα, οι έμπειροι αναβάτες είναι σε θέση να κάνουν αυτό που κάνουν χάρη σε χρόνια εξάσκησης σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και σε Αγώνες. Και ακόμη και οι καλύτεροι στον κόσμο έπρεπε να ξεκινήσουν από κάπου, συνήθως με μικρές μοτοσυκλέτες και χαμηλές ιπποδυνάμεις. Και σε καμία άλλη στιγμή στην ιστορία των μικρών μοτοσυκλετών δεν υπήρχε η σημερινή γκάμα.
Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για τις μικρού έως μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες και είναι πρόθυμοι να επωφεληθούν από αυτό. Η Ιταλική Fantic, μόλις παρουσίασε τα μοντέλα Imola 125 και 500 στην EICMA. Αυτό το δίδυμο μικρών σπορ μοτοσυκλετών είναι η πρώτη εισβολή της μάρκας στον κόσμο των πλήρως εξοπλισμένων σπορ μοντέλων και κυκλοφόρησε μαζί με τα κομψά γυμνά Stealth 125 και 500.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τα δύο μοντέλα Fantic Imola δεν είναι ακριβώς ολοκαίνουργια πρωτότυπα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα. Έκαναν το ντεμπούτο τους στην EICMA το 2023, αλλά τότε ήταν πολύ πιο μακριά από την πιθανότητα να μπουν στην παραγωγή. Αλλά αυτή τη φορά, τα Imola 125 και 500 είναι πραγματικότητα και απευθύνονται σε αναβάτες που αναζητούν κάτι διαφορετικό, μία σπορ μοτοσυκλέτα με χαμηλό κόστος αλλά και αξιόλογες επιδόσεις.
Σημαντικό στοιχείο για να επιτευχθεί χαμηλό κόστος είναι η χρήση του μονοκύλινδρου κινητήρα. Στην έκδοσή του στα 125cc, η Imola είναι ιδανική για αρχάριους, καθώς εμπίπτει στην κατηγορία αδειών Α1 με μόλις 15 ίππους στη χρήση. Εν τω μεταξύ, η έκδοση των 500 κυβικών εκτοξεύεται κοντά στο όριο άδειας Α2, δηλαδή περίπου 47 ίππους, και στροφές μέχρι τις 10,000 σ.α.λ. Αν δούμε τις διαφορές μεταξύ των επίδοξων αντιπάλων της, υπάρχουν μερικά πράγματα που θα την κάνουν πραγματικά να ξεχωρίζει. Σε ολόκληρη την παραγωγή των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, είναι μόνο οι Imola 500 και KTM RC 390 που διαθέτουν δυνατούς μονοκύλινδρους κινητήρες.
Όσον αφορά το στυλ, η Imola είναι έτοιμη για την πίστα. Διαθέτει προσεγμένο εργονομικό και βελτιωμένο στην αεροδυναμική φέρινγκ, ενώ η εξάτμιση είναι κάτω από την σέλα. Η Fantic είναι από καιρό μια επωνυμία που σχετίζεται με μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου και enduro, και τώρα, με την κυκλοφορία των σπορ μοτοσυκλετών Imola και των γυμνών Stealth, είναι ξεκάθαρο ότι θέλει να ενταχθεί στις σπορ μοτοσυκλέτες για χρήση στον δρόμο αλλά και για τα πρώτα βήματα των αναβατών στην πίστα. Περιμένουμε σύντομα την εισαγωγή των Fantic Imola 125 και 500 στην Ελληνική αγορά και την ανακοίνωση της τιμής τους.