Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Σύμφωνα με νέο δημοσίευμα του Nikkei Asia, το οποίο δεν επικαλείται συγκεκριμένες πηγές, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες θα λειτουργούν πλέον από κοινού, κάτω από την ίδια νέα εταιρική ομπρέλα. Μάλιστα αυτός ο νέος όμιλος φέρεται να επιδιώκει να συμπεριλάβει στο μέλλον και τη Mitsubishi.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Nissan και η Honda άρχισαν να συνεργάζονται τον Μάρτιο του 2024, επεκτείνοντας τη συνεργασία τους τον Αύγουστο για να συμπεριλάβουν και τη Mitsubishi, καθώς οι τρεις τους συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό. Η Nissan κατέχει το 24% των μετοχών της Mitsubishi.
Ούτε η Nissan ούτε η Honda επιβεβαίωσαν τους ισχυρισμούς του ρεπορτάζ στο Reuters, λέγοντας στο δημοσίευμα ότι και οι δυο τους «διερευνούν διάφορες δυνατότητες για μελλοντική συνεργασία, αξιοποιώντας ο ένας τα δυνατά σημεία του άλλου».
Η Nissan σίγουρα χρειάζεται τη βοήθεια της HondaΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η φετινή χρονιά δεν ήταν καλή για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, με την εταιρεία να μειώνει την παραγωγή του πιο επιτυχημένου οχήματός της, ζητώντας παράλληλα από τους αντιπροσώπους να πουλήσουν αυτοκίνητα με ζημία. Στα τέλη του περασμένου μήνα, δύο ανώνυμα στελέχη δήλωσαν στους Financial Times ότι η εταιρεία είχε μόνο 12 έως 14 μήνες για να επιβιώσει.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις. Υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός, περισσότερες αλλαγές και λιγότερη βεβαιότητα από ποτέ άλλοτε. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ξεπερνούν τις δυτικές μάρκες στην εγχώρια αγορά τους, ενώ ορισμένες αρχίζουν να βλέπουν πραγματικά κέρδη στις πωλήσεις τους και στην Ευρώπη. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα άλλο δύσκολο σημείο, όπου όλοι πλέον κυνηγούν την κινεζική πρόοδο, αναγκάζοντας τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να γίνουν δημιουργικές για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ