Picasso 660 LMS: Το supercar των 660 ίππων και 979 κιλών που… ζωγραφίζει! (Βίντεο)

0
20


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Γνωρίζετε το όνομα Πικάσο από τα πολλά έργα τέχνης του διάσημου ζωγράφου. Υπάρχει όμως και μία ομόνυμη εταιρία, Picasso Automotive, που δημιουργεί μία εντελώς διαφορετική τέχνη.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Picasso Automotive είναι μια νεοσύστατη εταιρεία supercar από την Ελβετία, η οποία κατασκευάζει το εντυπωσιακό Picasso 660 LMS το οποίο μπορεί να κοστίζει 800.000 ευρώ, αλλά δείτε τι προσφέρει.

Το όχημα πατάει πάνω σε μια υπέρ-ελαφριά πλατφόρμα κατασκευασμένη από ένα μείγμα ανθρακονήματος και αλουμινίου. Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει με υπερηφάνεια ότι οι δύο πλευρές του αμαξώματος είναι κατασκευασμένες με το μακρύτερο πάνελ από ανθρακονήματα που έχει κατασκευαστεί ποτέ για αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, το η 660 LMS ζυγίζει μόλις 980 κιλά.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Picasso ήθελε να κάνει το εσωτερικό άνετο και αποτελεσματικό τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και στην πίστα. Υπάρχουν πολλές πινελιές εμπνευσμένες από αγωνιστικά αυτοκίνητα, όπως οι ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ο περιστροφικός επιλογέας για το ρυθμιζόμενο σύστημα ABS και τις λειτουργίες ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι από ανθρακονήματα, τυλιγμένο με Alcantara.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η 660 LMS τροφοδοτείται από έναν κινητήρα V6 3,0 λίτρων twin-turbo που προμηθεύεται από την Autotecnica Motori, μια ιταλική εταιρεία που αναπτύσσει και παράγει κινητήρες για αγώνες. Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 660 ίππους και 720 Nm ροπής. Η 660 LMS είναι η πρώτη εφαρμογή του κινητήρα σε αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας, αν και «η πίστα είναι το φυσικό περιβάλλον» του κινητήρα. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων της Sadev.

Καθοριστική για τις επιδόσεις ενός οχήματος στην πίστα είναι η αεροδυναμική του και η Picasso ξόδεψε πολύ χρόνο δοκιμάζοντας το 660 LMS στην αεροδυναμική σήραγγα. Το αεροδυναμικό πακέτο αποτελείται από ένα μεγάλο μπροστινό splitter, μια πίσω αεροτομή, ένα επίπεδο πάτωμα και έναν τεράστιο διαχύτη, δημιουργώντας μέγιστη downforce 960 κιλά, στα 315χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο κινείται σε τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Οι εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo (εμπρός) και οι τετραπίστονες δαγκάνες (πίσω) παρέχουν το φρενάρισμα.

 
Η Picasso θα συναρμολογήσει μόλις 21 μονάδες της 660 LMS, με τιμή εκκίνησης 800.000 ευρώ.

Πηγή