To MotoGP™ γίνεται πιο γρήγορο και ανανεώνεται χωρίς κανέναν φόβο!

0
25


του Δημήτρη Διατσίδη
 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το πιο συναρπαστικό άθλημα στη γη το MotoGP™, αποκαλύπτει μια νέα ταυτότητα. Οι πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες. Οι πιο προνοητικοί κατασκευαστές. Οι πιο ατρόμητοι αναβάτες του κόσμου, αγωνίζονται στην κορυφαία μορφή αγώνων και μπορεί να υπάρξει μόνο ένας νικητής. Ανακαλύπτουμε τις μέγιστες δυνατότητες και καθόμαστε στην άκρη της θέσης μας.
Το μεγαλύτερο ανεξάρτητο στούντιο σχεδιασμού στον κόσμο, το Pentagram, δίνει μια νέα ταυτότητα στο MotoGP™ και είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο. Είναι μια πλήρης εξέλιξη της μάρκας, που περιλαμβάνει έργα τέχνης, κίνηση, γραμματοσειρά και οπτική ταυτότητα που έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν το πιο συναρπαστικό άθλημα στη γη σε μια νέα εποχή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Από ένα μηχανοκίνητο άθλημα έως την πρώτη μάρκα ψυχαγωγίας στην ψηφιακή αγορά, το νέο MotoGP™ είναι για κάθε θαυμαστή αυτό που έχουν ερωτευτεί κατά τη διάρκεια της 75χρονης ιστορίας του, μαζί με όλους αυτούς που δεν το έχουν γνωρίσει ακόμα και που σίγουρα θα το αγαπήσουν. Οι φίλαθλοι είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη νέα ταυτότητά του και το πιο συναρπαστικό άθλημα στη γη είναι το DNA του.

Το M στο νέο λογότυπο MotoGP™ αντλεί έμπνευση από δύο μοτοσυκλέτες, ελαφριές και με μικρές διαστάσεις, κοντά η μία στην άλλη στην πίστα, όπως συμβαίνει σε αυτό το μοναδικό άθλημα. Τα “O” υποδηλώνουν τη γεωμετρία των τροχών και το “t” τον αναβάτη μεταξύ τους. Άνθρωπος και μοτοσυκλέτα. Το “GP” παραπέμπει στην πίστα και βοηθά το λογότυπο να διατηρήσει την ισχυρή, σπορ αισθητική του!ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Angus Hyland, Creative Director & Pentagram Partner
«Η δουλειά πάνω στη νέα ταυτότητα του MotoGP ήταν μια απίστευτη τιμή. Ήταν υπέροχο να συνεργαστούμε με την ομάδα του MotoGP για να επαναπροσδιορίσουμε αυτή την εμβληματική μάρκα και αδύνατο να μην παρασυρθούμε από τον ενθουσιασμό του ανταγωνισμού και τους ανθρώπους που τον διαμορφώνουν. Ελπίζουμε ότι οι οπαδοί σε όλο τον κόσμο θα αγκαλιάσουν τη νέα εμφάνιση και αίσθηση καθώς το MotoGP τρέχει στο επόμενο κεφάλαιο του».

Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της κατόχου των δικαιωμάτων MotoGP™ Dorna Sports
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε τη νέα μας ταυτότητα και προσκαλούμε θαυμαστές σε όλο τον κόσμο να γνωρίσουν το νέο MotoGP. Η συνεργασία με την Pentagram ήταν μια απίστευτη περιπέτεια που οδήγησε σε αυτό που ελπίζουμε ότι οι θαυμαστές μας θα συμφωνήσουν ότι είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα. Μια επωνυμία είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο και το MotoGP είναι κάτι περισσότερο από ένα άθλημα. Η διαδικασία μας έχει διδάξει πολλά και για τα δύο και είμαστε πολύ περήφανοι που δείχνουμε στον κόσμο τα αποτελέσματα. Το βασικό ερώτημα σε όλη τη διάρκεια ήταν, “Τι είναι το MotoGP”; τόσο για τώρα, όσο και για αυτό που ανυπομονούμε και θέλουμε να γίνει. Ελπίζουμε αυτή η νέα ταυτότητα να επικοινωνεί κάθε πτυχή αυτού, από την ταχύτητα μέχρι το πάθος και όλα όσα περιλαμβάνει. Αυτό είναι το MotoGP».
Ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης, στη διάρκεια της Απονομής όπου αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπο, με τον Mattia Casadei της MotoE που θεωρεί – όπως και αρκετοί ακόμη – ότι το νέο λογότυπο θα δώσει μια νέο πνοή στο Πρωτάθλημα. Αρκετοί έμειναν σκεπτικοί και κάποιοι είπαν ότι θέλουν λίγο χρόνο για να το συνηθίσουν!

Πηγή