Όταν τέλειωσε και η 16η ειδική διαδρομή στο Ράλλυ της Ιαπωνίας οι Ott Tanak- Martin Jarveoja (HYUNDAI i20 N Rally 1 Hybrid) εξακολουθούσαν να βρίσκονται πρώτοι στη γενική κατάταξη. Στη 2η θέση ήταν οι Elfyn Evans- Scott Martin (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid) και στην 3η θέση οι Sebastien Ogier- Vincent Landais (TOYOTA GR YARIS Rally 1 Hybrid).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αύριο απομένουν πέντε ειδικές διαδρομές για να πέσει η καρό σημαία του ράλλυ στην Ιαπωνία και ταυτόχρονα όλης της αγωνιστικής χρονιάς. Η σειρά δύσκολα θα αλλάξει. Το ζητούμενο είναι αν οι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe θα καταφέρουν να ανέβουν ακόμη μερικές θέσεις για να εξασφαλίσουν τους πολύτιμους βαθμούς που θα τους χαρίσουν τον πρώτο τους παγκόσμιο τίτλο.
Οι Βέλγοι που την πρώτη αγωνιστική ημέρα έμειναν από μονάδα ισχύος έχασαν χρόνο και θέσεις. Τερμάτισαν στην 15η θέση. Όλοι οι μηχανικοί της Hyundai έπεσαν πάνω τους, βρήκαν το πρόβλημα, το επισκεύασαν και οι Βέλγοι επέστρεψαν στη μάχη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Σήμερα κατάφεραν να φθάσουν στην 7η θέση. Τι θα επιχειρήσουν; Να πάρουν 6 βαθμούς. Τους είναι αρκετοί -αφού προηγούνται στη βαθμολογία- για να κερδίσουν το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα. Βρίσκονται ήδη μπροστά από τους Εσθονούς 15 βαθμούς. Αν προσθέσουμε τους 6 κερδίζουν. Αν συγκεντρώσουν πέντε κερδίζουν τον τίτλο οι Εσθονοί. Πολλά θα παιχθούν αύριο στην τελευταία ειδική διαδρομή που υπάρχει πρόσθετη βαθμολογία. Στο τρίτο σκέλος, στην power stage δίνονται έξτρα βαθμοί.
Στο WRC2 o Gryazin προηγείται με δεύτερο τον Pajari . Εάν η κατάταξη παραμείνει ως έχει στο WRC2 ο Pajari είναι πρωταθλητής της κατηγορίας.ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αύριο θα γίνουν συνολικά 5 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 70.57 χλμ.